pár informací k rezervacím a k příchodu
- dodržujeme stanovená hygienická opatření
- prosíme o zpětné potvrzení mailové rezervace a o dodržení podmínek a informací k příchodu ( vše probíhá výhradně mailem).
- děkujeme za dodržení příchodu ne dříve než 5 minut před časem rezervace s ohledem na nerušený průběh a ukončení procedur předešlých hostů
a co dál ?
- zvonek WELLNESS najdete zvenku na domě vlevo od vchodových dveří, zvoňte až 5 MIN PŘED PROCEDURAMI, nikoli dříve, s ohledem na probíhající procedury a závěrečný relax zákazníků před vámi. Při dřívějším příchodu nebude možné na vaše zvonění reagovat.
- výtah občas trucovitě zastaví v 1. patře, ale vy chcete do 2. patra, zmáčkněte proto znovu tlačítko 2, v opačném případě po výstupu z výtahu na vás čeká v 1. patře zubní klinika :-).
- při zpoždění zašlete SMS v době předcházející zpoždění a času příchodu, jedině tak s vámi budeme počítat, bez předchozí zprávy lze akceptovat zpožděnído 15 minut, pak bhužel rezervace může propadnout bez náhrady, dle Obchodních podmínek.
co s sebou a jak je to s rezervací?
- vezměte si v každém případě vlastní přezutí, pomůžete nám tím udržet čisté prostředí pro všechny
- župany jsou třeba, jdete-li na více než jednu proceduru. S ohledem na ostatní návštěvnice a návštěvníky, se kterými se můžete na recepci míjet, je vhodné mít župan svůj, nebo si jej vypůjčit za poplatek 50 Kč. Mezi jednotlivými místnostmi v našem studiu není možné přecházet bez oblečení nebo v ručníku
- objednejte se na procedury mailem: [email protected]
- využít lze náš webový formulář na dotazy a rezervace
- telefonicky vám podáme informace, pokud se dovoláte, nesme-li právě plně vytíženi procedurami, v takovém případě vám hlasový průvodce doporučí mailový kontakt
- veškeré rezervace potvrzujeme mailem
- nejste-li vlastníkem poukazu na procedury a chcete se objednat, zašlete s dotazem i vaši představu o masážích, procedurám, rádi ve všech bodech poradíme, v případě zájmu a uvedení telefonního čísla zavoláme
- jste-li majitelem poukazu, uveďte vždy kód ( nebo číslo a heslo) , vaše jméno, telefon, preferované dny/ časy a další informace či dotazy, rádi poradíme a na základě vašeho upřesnění zašleme nabídku volných termínů.
- rezervace se stane pro obě strany závaznou, obdržíme-li od vás zpětné potvrzení závazné rezervace s informacemi k příchodu. Bez vašeho potvrzení není jisté, že mail dorazil k adresátovi, který si jej přečetl a souhlasí s podmínkami i termínem.
- Pokud do 24 hodin po odeslání mailu neobdržíte mailem odpověď / potvrzení rezervace mailem, zkontrolujte správnost mailové adresy, patrně váš mail nedorazil. V případě přetrvávajících potíží s nedoručeným mailem nás informujte formou SMS, ozveme se v co nejkratší době a vše rychle vyřešíme.