pár informací k rezervacím a  k příchodu 

  • dodržujeme stanovená hygienická opatření
  • prosíme o zpětné potvrzení mailové rezervace a o dodržení  podmínek a informací k příchodu ( vše probíhá výhradně mailem). 
  •  děkujeme  za dodržení příchodu ne dříve než 5 minut před časem rezervace s ohledem na nerušený průběh a ukončení procedur předešlých hostů

a co dál ? 

  •  zvonek WELLNESS najdete zvenku na domě vlevo od vchodových dveří, zvoňte až  5 MIN PŘED PROCEDURAMI, nikoli dříve, s ohledem na probíhající procedury a závěrečný relax  zákazníků před vámi. Při dřívějším příchodu nebude možné na vaše zvonění reagovat.
  •  výtah občas trucovitě zastaví v 1. patře, ale vy chcete do 2. patra, zmáčkněte proto znovu tlačítko 2, v opačném případě po výstupu z výtahu na vás čeká v 1. patře zubní klinika :-).
  • při zpoždění zašlete SMS v době předcházející zpoždění a času příchodu, jedině tak s vámi budeme počítat, bez předchozí zprávy lze akceptovat zpožděnído 15 minut, pak bhužel rezervace může propadnout bez náhrady, dle Obchodních podmínek.


 co s sebou  a jak je to s rezervací?


  •   vezměte si v každém případě vlastní přezutí, pomůžete nám tím udržet čisté prostředí pro všechny
  •   župany jsou třeba, jdete-li  na  více než jednu proceduru. S ohledem na ostatní návštěvnice a návštěvníky, se kterými se můžete na recepci míjet, je vhodné mít župan svůj, nebo si jej vypůjčit za poplatek 50 Kč.  Mezi jednotlivými místnostmi v našem studiu není možné přecházet  bez oblečení nebo v ručníku
  • objednejte se na procedury mailem:  [email protected]
  • využít lze náš  webový formulář na dotazy a rezervace  
  • telefonicky  vám  podáme informace, pokud se dovoláte, nesme-li právě plně vytíženi procedurami, v takovém případě vám hlasový průvodce doporučí mailový kontakt
  • veškeré rezervace potvrzujeme mailem 
  •  nejste-li vlastníkem poukazu na procedury a chcete se objednat, zašlete s dotazem i vaši představu o  masážích, procedurám, rádi ve všech bodech poradíme, v případě zájmu a uvedení telefonního čísla zavoláme
  • jste-li majitelem poukazu, uveďte vždy  kód ( nebo číslo a heslo) ,  vaše jméno, telefon,  preferované dny/ časy a další informace či dotazy, rádi poradíme a na základě vašeho upřesnění zašleme nabídku volných termínů. 
  • rezervace se stane pro obě strany závaznou,  obdržíme-li od vás zpětné potvrzení  závazné rezervace s informacemi k příchodu. Bez vašeho potvrzení není jisté, že mail dorazil k adresátovi, který si jej přečetl a souhlasí s podmínkami i termínem.
  • Pokud do 24 hodin po odeslání mailu neobdržíte  mailem odpověď / potvrzení rezervace mailem, zkontrolujte správnost mailové adresy, patrně váš mail nedorazil. V případě přetrvávajících  potíží s nedoručeným mailem nás informujte formou SMS, ozveme se v co nejkratší době a vše rychle vyřešíme.