Milí hosté, přátelé 

  • objednávejte se s předstihem:

vzhledem k  velkému zájmu a  k posunu rezervací kvůli 13 měsícům uzavření v 2020-2021 v době covidové,  děkujeme!

  • před příchodem
očekáváme vás  5 minut před dohodnutým časem, nikoli dříve
           NEZAPOMEŃTE NA DOKLAD O BEZINFEKČNOSTI !
opravňuje vás ke vstupu, bezinfekčností se rozumí kterákoli z níže uvedench možností:

• platné potvrzení od lékaře ČI V APLIKACI TEČKA AJ. o prodělání COVID onemocnění v minulých 180 dnech (IMUNITA)
• 2 týdny po 2. dávce vakcíny proti Covidu ( V APLIKACI ČI V PAPÍROVÉ VERZI)
• Platný PCR test, do 7 dnů po vydání  ( V APLIKACI, V SMS ČI V PAPÍROVÉ VERZI)
• Platný antigenní test ( z testovacího místa) do 72 hod po vydání ( V APLIKACI, V SMS ČI V PAPÍROVÉ VERZI)
• přinesený samotest PO DOHODĚ prokazatelně provedený těsně před procedurou)

  •  -DOBA PROCEDUR SE PŘI SAMOTESTU ÚMĚRNĚ ZKRÁTÍ O PŘÍPADNÉ PRODLENÍ ( BEZ PŘEDCHOZÍ DOHODY 5 MIN PŘED PROCEDUROU VÁM  Z HYGIENICKÝCH DŮVODŮ BUDE OTEVŘENO AŽ 5 MIN PŘED PROCEDURAMI) A PROCEDURY SE TÍM VÝZNAMNĚ ZKRÁTÍ), DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ

Na základě nařízení MZCR jsme povinni odmítnout bez náhrady návštěvníky bez potvrzení o bezinfekčnosti
NEBO bez  vlastní originálně uzavřené TESTOVACÍ SADy samotestu ( v tom případě nás kontaktujte předem,
Abychom se dohodli na postupu).

ZPOŽDĚNÍ PŘÍCHODU ZKRACUJE REZERVACI.  15 MINUTOVÉ A DELŠÍ ZPOŽDĚNÍ MŮŽE NARUŠIT CHOD WELLNESS PROVOZU NATOLIK,
ŽE BEZ PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOHODY, NEBO sms ČI MAILU MŮŽE BÝT ZPOŽDĚNÍ  DŮVODEM KE ZRUŠENÍ PROCEDUR BEZ NÁHRADY, DLE OBCHODNÍCH PODMÍNEK
  • vezměte s sebou:
vždy vlatní přezutí

župany je možné objednat mailem a zapůjčit na místě ( 50 Kč/ks)


od června 2021jsme již na nové adrese

  • Anglická 16, Praha 2, 2.patro,
ostatní  informace uvádíme  V RUBRICE KONTAKTY                                                                                                                                                                                                         
  • jak  rezervovat ?  
po více než ROČNÍMU ZAVŘENÍ PROVOZOVNY jsme permanentně vytíženi, požadovaný TERMÍN NEMUSÍ BÝT VOLNÝ,
zvláště Jde-li o večer či víkend. Věnujeme se klientům celý den nepřetržitě, je možné ,že se telefonicky dovoláte na hlasovou zprávu s návodem, jak rezervovat mailem. Rezervace  vyřizujeme každý den.                                                                   
rRezervujte mailem ([email protected]

NEBO  PŘES REZERVAČNÍ FORMULÁŘ Z WEBU

telefonicky podáme informace, ale NEPOTVRZUJEME REZERVACE.
během PROBÍHAJÍCÍCH procedur, funguje HLASOVÝ záznamník  

  • K rezervaci v mailu  uveďte:   
KÓD VOUCHERU (Slevomat, O´WELL),  HESLO A ČÍSLO (SLEVA DNE)
JMÉNO, TELEFON,  preferované dny/ časy.
REZERVACE JE PLATNÁ  AŽ PO MAILOVÉM  POTVRZENÍ Z NAŠÍ STRANY  
TELEFONICKY TERMÍN ZÁVAZNĚ NEPOTVRZUJEME
prodloužená platnost voucherů:                                                                                                                                                 
K ověření voucheru a k rezervaci je třeba zaslat kód ( nebo číslo  a heslo)  voucheru.

UDĚLÁME VŠE PROTO, ABYSTE SI CHVÍLE U NÁS MAXIMÁLNĚ UŽILI, TĚŠÍME SE NAVIDĚNOU!

všem přejeme pevné zdraví, slunce a pohodu, krásné zážitky ve vašem volném čase,

                                                    těšíme se na vás!

                                                         váš tým o´well